Wycieczka do Warszawy

Opublikowano: czwartek, 01 październik 2015 Ewa Pieczonka

W dniu 29.09. 2015roku, 14 osobowa grupa mieszkanek naszego domu pojechała na jednodniową wycieczkę do Warszawy. W składzie: G. Andrasz, M. Bojda, B. Dudzińska, E. Gawryszewska, S. Jureczko, M. Kadłubkiewicz, W. Matyszkiewicz, D. Mrozińska, K. Olszewska, E. Racko, M. Skopowska, A. Śpiewak, K. Thuillier, E. Wolak pod opieką personelu B. Doziwskiej, E. Jankowskiej, E. Kaznowskiej, E. Kulik, A. Lemiech, B. Szczygłowskiej, M. Skoczylas.

Po Warszawie oprowadzała nas pani przewodnik która ciekawie opowiadała o każdym miejscu, w którym byłyśmy tj. Zamek Królewski, Stary Rynek, Grób Nieznanego Żołnierza, Łazienki Królewskie, Pałac Kultury i Nauki.

Podczas zwiedzania Zamku Królewskiego obejrzałyśmy ciekawą prezentacje multimedialną związaną z historią zamku. Następnie udałyśmy się na Stary Rynek gdzie robiłyśmy zdjęcia przy Warszawskiej Syrence i Kataryniarzu. Na chwile zatrzymałyśmy się przy kolumnie Zygmunta, aby udać się do dzielnicy Żydowskiej i w pięknej kawiarence zjeść obiad. W godzinach popołudniowych zwiedzając Ogród Saski dotarłyśmy do Grobu Nieznanego Żołnierza, gdzie widziałyśmy zmianę wart. Kolejnym etapem naszej wycieczki był wjazd na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki, skąd podziwiałyśmy Panoramę Warszawy.

Na zakończenie programu pojechałyśmy do Łazienek Królewskich. Największą atrakcją okazało się spotkanie z pawiami oraz karmienie królewskich karpi. Wróciliśmy ok. godziny 23-ej.

Uważamy, że była to udana wycieczka i chcemy więcej takich wyjazdów.